Iphonefotootjes


Drie kleine kleutertjes, die zaten op een hek. Eh, 6 grote kuikens, die zaten op een hek.


Ik doe weer mee met #synchroonkijken van www.elsekramer.nl. Altijd leuk. De dag in met een opdracht. Dag 1 Licht.


Het blijft mooi, kijken naar de kuikens, al trekken ze steeds verder de tuin in en zijn ze tegenwoordig het merendeel van de dag onzichtbaar.


Lotte oefent een liedje met een vriendin. Zo leuk om te zien hoe ze gebruik maken van de computer, Ipad en telefoon en daarmee allemaal leuke nieuwe dingen ontdekken en uitzoeken. Voor het TalentenTheater moesten ze in duo een liedje zingen. Hebben ze zelf uitgezocht, teksten gezocht en geprint. Heerlijk om de kennis van de wereld zo onder handbereik te hebben.


Onderweg. Regenboog.


#synchroonkijken #stippels

#synchroonkijken #snelheid


Beetje te enthousiast geweest met mijn snelheidstraining en mijn lange duurloop. Last van een spiertje onderin mijn kuit. Rustig aan dus maar even en lekker een 'ijsbadje' nemen.


Reflectie.


Mooi Amsterdam vanaf het Oosterdokseiland.


En vanaf mijn werkplek van die dag, de OBA.


Wolkje. Schoonheid is niet alleen in de natuur. Ook in de stad. Als je maar kijkt.


Oud meets nieuw.


#synchroonkijken #waarde De tijd nemen om met blote voeten in het gras te staan is van onschatbare waarde. In een drukke week is het zo fijn om aan het einde van de dag buiten te lopen, de frisse lucht in te ademen, het gras tussen mijn tenen te voelen en te zien dat de madeliefjes al gaan slapen.


In de knop. Vorig jaar als stekje gekregen en dit jaar doet ie het weer.


Kletsen met Lot die in bad gaat.


Ik maak een rondje buiten, waar de kleur uit de dag trekt. Het is stil op het grote water, in de verte hoor ik een concert van kikkers in de sloot. Meer heb je eigenlijk niet nodig om gelukkig te zijn.




Nieuwe morgen. Nieuwe dag. En een lekker lang weekend voor de boeg. Ik heb er zin in!


No comments:

Dit vinden anderen leuk nu