Gevoel van vrijheid


Van die dagen dat je het gevoel hebt dat de wereld aan je voeten ligt. Beginnen met een frisse duik.


En 's middags de duinen in. Fit genoeg zijn om een lange route uit te kiezen en dan gewoon te gaan. Beetje hardlopen, veel wandelen tussendoor. Het gaat niet om snelheid, om cijfertjes, maar om het genieten van de mooie omgeving. Het is er echt prachtig, op sommige stukken kwam ik niemand tegen.







Prachtig uitzicht over het vogelmeer en aan de andere kant tot ver over zee.




Vanuit de vogelschuilhut even kijken naar de beesten.



Heuveltje op, heuveltje af.



Het laatste stuk geurde het bos van de lelietjes van dalen. Een heel tapijt.




Na de middag in de duinen liep ik bij een sportzaal binnen en vroeg vriendelijk of ik er even kon douchen. Geen probleem. Zo aardig. Was ik weer een beetje opgekalefaterd voor een gezellig etentje met vriendinnen. Maar ik was vroeg, had nog tijd om door Haarlem te slenteren.



Prachtige stad is dat toch!





We aten in de oude Drostefabriek, aan het Spaarne. Heerlijk gegeten -ondanks slechte recensies op Iens, die van mensen kwamen die het kennelijk leuk vinden om in hun leven alleen naar de slechte kanten te kijken, their loss-. Blij dat we de gok gewoon gewaagd hadden.


Nog een beetje een rafelrandje van de stad. Daar hou ik van.

In Haarlem had ik een nieuw ren/yogapakkie gekocht. Dat moest ik natuurlijk meteen uitproberen. Het gaat steeds soepeler en beter, dankzij de regelmatige sessies met Adriene. Ook al zo'n gevoel van vrijheid.


Nieuwe vrijheid ook voor Isa. Samen met Fleur mochten ze voor het eerst 'los' in Amsterdam. Ze had Fleur voor haar verjaardag een kaartje voor de Colorrun cadeau gedaan. Vond het leuker dan 'iets': een ervaring om samen mee te maken. Ze had wel een hele keer getraind vooraf, maar ze hadden er zin in.


En aan de foto's te zien die ik later kreeg (en op mijn log mocht zetten) hebben ze het geweldig gehad. Wat een feest! Een paar uur later, aan het einde van het feest daar, mochten we ze weer ophalen.












Stoer he?


En nog een ultiem gevoel van vrijheid: onderstaande kip. Door vriend Rob gemaakt. Gemarineerd in de folie. Gat in de grond graven. Vuurtje maken. Stenen erbij, die heet werden. Kip erop. Gat dicht gooien. Paar uur laten rusten. Schatgraven, uitpakken en smullen!!!!!

1 comment:

julia said...

Leuk lekker genieten .

Dit vinden anderen leuk nu