De eerste dagen van mei

 Geinig appje ontdekt: http://how-old.net/. Ik snap wel waarom het populair is. Als je mij met een ziek ingevallen kopje nog op 27 schat :). Dat wil iedereen wel zien van zichzelf. En mijn dochters, al zo volwassen ;).
 Outfitje nummer 2. Ready for summer!

Hieronder: het uitzicht tijdens mijn werk. Kan slechter.



Avondwandelingetje in de tuin. Rondje bloemetjes plukken.


Het is WEEEEEEEKEEEEEND! En nu heeft Lotte ook vakantie, dus het voelt helemaal als vakantie. Zeker met zo'n prachtige ochtend.



De tuin is zo mooi, al groeit alles als kool. Vooral het onkruid. Werk aan de winkel!


Ik werk me een paar uurtjes helemaal in het zweet.


Kijk, de bloempjes van gister staan nu in een vaasje.


Verwilderd en verhit door al het onkruid wat ik eruit heb getrokken.


Tijd voor verfrissing! Wihoeeeeeeee! Hiermee verklaar ik het zwemseizoen voor geopend!


(en ja, het was hartstikke koud)


Mijn gekke lieve Isa tussen de bollen.


En ik zelf ook.




Ik deed inkopen voor de caravan. Voor de finishing touch. Vond leuke kussentjes, gave bordjes, mooie vazen. Helemaal blij werd ik ervan.



Joost is begonnen om een buitenbar te maken. Make your dreams come true.





Het is zo leuk. Als je vanaf huis naar de caravan loopt, door het bos heen, dan lijkt het wel alsof de tijd een beetje trager gaat. Er is daar geen wifi. Maar er zijn wel hele mooie uitzichten. Op vakantie in eigen huis.



Wat ziet 't er al knus uit he?
We zijn nog niet klaar, maar het wordt al supermooi.


En na een regenachtige dag breekt de zon weer door. Tijd voor een ijsje! In de pickup naar Volendam. De mafkezen bij elkaar.


Als afsluiter voor vanavond nog wat bollen. Vandaag zagen we ze ook, maar dat is weer een ander verhaal. En dat moet een andere keer maar worden verteld.

No comments:

Dit vinden anderen leuk nu