Uit mijn Iphone


Wat stukjes geluk uit mijn telefoon. Mooi Edam.


De eitjes in het nest.


Bloemen.


Lekker op de bank met een snorrend dekentje.


Overal narcissen in de tuin als gele danseresjes wiegend in de wind.


Ut komp eraan. (vrij naar Lohues)


I see faces.


Zaagtandkrokodil.


NDSM-terrein, blijft gaaf, mooi Amsterdam.







Bierstube.




Doing business.
Ik zie sneeuw!


Gaaf hotelletje.



Lotte berichtte me toen we in Oostenrijk waren 'er zijn lammetjes op onze eigen dijk!'


Pruttelende saus vol verse groente en extra liefde voor een lasagne. Eentje voor onszelf en eentje voor vrienden die 't nodig hadden.



Iemand pikt een graantje mee.


Lief.

Zo lekker. Volkoren brood, laagje chocopasta, plakjes banaan. Onder de grill.


Na een regenachtige dag stroomt in de avond toch even het zonlicht het huis in.


Het is nat in de polder.


Zo zielig. De kippen hebben twee nesten. Eentje netjes in het leghok. Maar eigenwijs als ze zijn, heeft er een het nest gemaakt op de 'hooiberg'. Prima natuurlijk. Maar met de enorme storm van gisteren was alle nattigheid tussen de spleten door gewaaid. Een verzopen kippie zat rillend op het nest. Ik heb geprobeerd met extra planken de spleten af te dekken en een extra isolatielaagje van stro te maken.

De haan bleef er de hele tijd bij. Terwijl hij normaal gesproken overdag lekker door de tuin scharrelt. Nu hield hij de wacht.


En wat later klom hij zelfs boven op de kip, als warm dekentje. Heeft de hele tijd zo gezeten.


Stormschade.



Avondwandelingetje tijdens vioolles. Tussen twee regenbuien door was het zomaar helderblauw.


Glansoogje van Lotte in het avondlicht.


En -geruststellende gedachte- de zon ging weer onder en kwam de volgende dag weer op.


1 comment:

Jolanda said...

Wat bijzonder wat de haan deed! Lijkt me prachtig om te zien. :-)

Dit vinden anderen leuk nu