Iphonefoto's - weekend op de camping


Een paar dagen geleden stond ie nog met lekke band en volledig vastgereden in het gras. De grond nog zacht,tot de as in de modder. Maar Joost zou Joost niet zijn als hij geen oplossing had en zo gebeurde het dit weekend dat met een hoop gekrik en gesleep en gesjouw en een grote trekker de caravan een prachtig plekje in het bos kreeg. Aan de slootrand maar wel beschut.

We werkten flink in de tuin. Kleefkruid eruit trekken, de moestuinbakken schoonmaken. Joost en hulp snoeiden en zaagden. Er was eigenlijk geen tijd om in de caravan te zitten. Alleen even voor een foto van het prachtige uitzicht.




Het was een drukke dag, want we waren niet alleen bezig in de tuin. Ons huis was ook het podium voor het jaarlijkse vioolconcert. Iedereen had taart en lekkers mee en de kinderen speelden vol vuur. Prachtig! Ik heb ze niet op de foto, weet niet of ze dat wel zo prettig vinden op een vreemd blog.


De middag besteedden we aan nog meer tuinwerk. Joost had van de week bedacht dat het wel leuk zou zijn om afscheidingen te maken met houten stammetjes. De snoeiwallen hadden we opgeruimd, dat was toch teveel een zooitje. (we, we, Joost had al het zware werk gedaan, ik alleen gekeken bij het vuur). En zoals dat gaat bij Joost, in tegenstelling tot bij mij. Zijn mooie idee├źn maakt hij de volgende dag gewoon al werkelijkheid. Nu moet ik dan binnenkort toch echt aan de slag met al mijn mooie idee├źn voor de afwerking en styling van de caravan.....


Dit was een gezinsselfie. Eindelijk op een bankje voor de caravan, met een wijntje. Telefoon op de timer. Maar de wind blies 'm net het paaltje af bij seconde 10. Hah!


Lotte laat even zien dat yoga helemaal niet zo moeilijk is.


En nu hebben we dan eindelijk tijd om rustig te zitten en te genieten van ons uitzicht. Wow!




De caravan werd meteen in gebruik genomen door Lotte en twee vriendinnen.


Isa had er ook twee bij zich, dus Joost had 't goed/zwaar* met zeven vrouwen.
* foute antwoord doorhalen



De zon ging weer eens prachtig onder, wat hebben we het goed.


En dit is dus de plaatselijke brommerjeugd!




Maar ja, dat krijg je ook met zo'n vader....


Ik keek nog een keertje naar de lucht die prachtig verkleurde voor het helemaal donker werd.


Voordeel: dat gekakel horen we niet ;).


1 comment:

Angelique said...

Wat geweldig, zo'n mooie extra chill ruimte! Ik laat je blog niet aan mijn kids zien.... dan willen ze geadopteerd worden ;-)

Dit vinden anderen leuk nu