Iphonefotos - in en om het erf


De kuikens groeien als kuikens. Ze hebben de hele boel gesloopt met zijn allen. Lekker kuilen gegraven, alsof ze niet uit Tibet komen maar uit Duitsland. 




Mijn eerste kopje koffie drink ik buiten, kijkend naar het gekrioel.


Shake-ingrediƫnten.


En ja hoor, weer een heel stuk verder. Zo runwalkrun gaat het best lekker. 70 minuten lang 4-1 en daarna 3-1 voor de laatste 20 minuten. Toch weer anderhalf uur in the pocket!


Isa had heerlijke frambozenpannenkoekjes voor me gemaakt.


In de tuin. Een van mijn lievelingsbolletjes.


De tuin is zo mooi nu. Iedere dag bloeit er wel weer iets nieuws ergens.


En ook het gebroken hartje komt weer op.


Bloesem en blauwe lucht. Dat kan niet anders dan een mooie dag zijn.



De zusjes luisteren muziek.


De ochtend komt met een ketting van lichtbolletjes op de muur.


Yogarondje. Yoga with Adriene, ik doe de 30 dagen voor de tweede keer, het blijft heerlijk. Aanrader!


Geluk: ontbijtje buiten.


BlauwBlauwBlauw.....


No comments:

Dit vinden anderen leuk nu