Iphonefoto's - back on track


Ik ben er weer! Wat is het toch een genot om weer heerlijk te kunnen hardlopen. Ook al ben ik nog aan het opbouwen, het is zo fijn om weer lekker buiten te lopen, wind in mijn haren, zon in mijn hart. 

Wat was 't gezellig!


Het buitenleefseizoen is geopend. Dat hangt heel erg nauw samen met het buitenwerkseizoen. Er is weer heel veel werk aan de winkel. Leuk!


Iedere dag ben ik weer dankbaar dat ik hier woon.


Ik kreeg zulke prachtige tulpen. Feestje in huis!


Een blij meisje met een lekker ijsje!


Beachbabe.


Het maaiseizoen is ook weer geopend.



De ochtenden zijn prachtig, al komt de zon wel steeds eerder. Nog even en ik red 't niet meer om 'm te zien opkomen.


Mijn allereerste pulletjes tijdens de 'vioolwandeling'. Als Lotte vioolles heeft, neem ik dat half uurtje voor een kort rondje wandelen. Daar is het ook het seizoen weer voor. Eigenlijk ga ik iedere avond wel naar buiten 'de zon onderwandelen'. Nog even buitenspelen!


Lotte heeft een pennyboard en speelt ook lekker buiten.



En ik kan het ook! Wihoooooeeeeee!


Kijk, bijna onder is ie nu.


De lucht kleurt weer prachtig. Wat is dat toch mooi he? Je hebt helemaal niet veel nodig in het leven, denk ik wel eens. De tijd nemen om de zon op en weer onder te gaan is zo'n grote rijkdom. En kost niks.


No comments:

Dit vinden anderen leuk nu