Een elfje - of een draakje?


De tiener werd een elfje. In de Lottevakantie, zoals we de voorjaarsvakantie maar hebben omgedoopt. We versierden het huis, bliezen ballonnen op tot onze kaken er pijn van deden en legden de cadeautjes klaar.


Een heel lief jarig meisje!




Fototijd.





Joost, Isa en ik verstopten cadeautjes in de tuin.





En Lotte zocht ze weer op.



Een blij meisje: een schattig poezenringetje, wat ze ooit op Instagram had gezien en ik had weten te kopen via Etsy. Een kaligrafieset, tekenpotloden in allerlei diktes en een blok met fijn papier.




We ontbeten gezellig met zijn allen.


En ik probeerde een familieportret te maken me de zelfontspanner. Dit is de minst mislukte ;).


We hadden allerlei lekkers gekocht in plaats van taart.



Isa maakte daar een mooi bordje van. Genoeg voor de rest van de week.




's Middags gingen we naar het strand. Eerst naar de boardwalk bij Alvor. Waar het volgens Isa precies Terschelling leek.



Fotoshoot!














Wat hou ik toch ontzettend veel van mijn liefjes!






En dan was dit pas deel 1 van de verjaardag....

2 comments:

Jen said...

Wat een heerlijke foto's.
En nog gefeliciteerd met de verjaardag van Lotte.

Groetjes Jen

Jolanda said...

Nogmaals gefeliciteerd met Lotte. Wat heerlijk om zo jarig te zijn.
Wat lijkt Isa ineens nog veel meer op jou, zeg! Haar uitstraling heeft meer rust. Heel mooi.

Dit vinden anderen leuk nu