Dagelijkse blije dingen


Het voordeel van ziek zijn geweest, is dat je daarna de gewone dagelijkse dingen weer extra waardeert.


De zon die prachtig ondergaat en het huis in een gouden licht zet.


Een bankje dat is aangespoeld op ons mooie strandje.


Even met mijn gezicht in de zon, lekker buiten.


Een zee van sneeuwklokjes.


Saartje die hier een studieretraite hield vorige week.


Creatieve meisjes.


Joost die katjes plukte uit de tuin voor mij.


De amaryllis die na weken toch is gaan bloeien.


Minder leuk: die dagen alleen maar in bed naar het plafond staren terwijl iedereen druk door gaat met het leven.



Aansterken: de helft van de kilo's die ik kwijt raakte zit er gelukkig alweer aan.


Bloei.


Zo blij om weer op het strandje te kunnen.


Alles komt op en uit in de tuin.



Twee broedse kippetjes. Zullen we over een week of drie weer kuikens hebben?



De annabellen voor.


En na een uurtje snoeien! Fijn, in de tuin aan het werk.


De mooie ochtenden.


Groot hoefblad bloeit weer.


Joost en Lotte spelen buiten. Lotte is zo blij. Zonder jas buiten!


Het namiddaglicht zet de crocussen in de spotlights.


Gezellig scharrelende beesten in de tuin.



Mist en grijs vanmorgen.



Ranonkels gekocht.Beetje kleur in huis.


2 comments:

erika said...

En ik vond het zo leuk dat ik vandaag voor mijn werk een dagje in Warder moest zijn Want daar woon je toch? Altijd zulke mooie foto's dus dacht ....het is er prachtig!! Haha maar vandaag dus niet.....alleen maar grijs en mist en koud brrr
Ben een stille genieter van je blog....altijd leuk....nou ja je ziek zijn nu even niet...
Hartelijke Gr Erika

Angelique said...

Mooie blogs en foto's weer.
Heel veel beterschap en een mooie lente!

Dit vinden anderen leuk nu