Avond

De avond valt. Snel toch nog maar even naar buiten. 

En dan naar binnen kijken, waar de dames een taart aan het bakken zijn.



Lekker ding. Alleen maar gekke bekken, die hieronder was de halve seconde 'gewoon'.


Strike a pose.

(gaaf gezicht trouwens vind ik, dat warme licht binnen en de bomen gereflecteerd in het glas). En mijn lelijke laarzen. Wie een tip heeft trouwens voor de ultieme boerenlaarzen, die wel echt waterdicht zijn en ook warm en makkelijk in te stappen zijn, ik hoor het graag. Deze ultiem lelijke oudjes van de Decathlon (voor een tientje) mogen nu toch wel een keer vervangen worden, maar ik zie wel mooie, maar die zijn dan toch niet echt waterdicht.


De zon gaat weer eens weergaloos onder.


Zo blij met mijn camera. Even inzoomen op een haas.





Zo ingezoomd zie je de zon echt achter de boerderij verdwijnen. Toch wel een paar kilometer verderop. Bijzonder dat het zo scherp is, vind ik. Je kunt de takken van de bomen bijna tellen.


IJs.



De lucht als de zon net onder is. Dat mooie blauw. Met een lichtgevend wolkje. Deze avond was het echt een waar schouwspel, want hierna werd het nog lila, paars, roze. Maar toen zat ik alweer lekker binnen.


3 comments:

Anonymous said...

Ik heb rubberlaarzen van Le Chameau. Natuurrubber wordt niet hard bij kou...en ik heb die laarzen al meer dan 10 jaar.
http://www.houseofoutdoor.com/waterdichte-laarzen/

Groetjes, Ellen
scrapothekerin.blogspot.com

Anonymous said...

Chanel heeft ieder seizoen wel een paar rubberlaarzen in de collectie. Prijs op aanvraag.

Colette

Angelique said...

Prachtige foto's weer!!

Dit vinden anderen leuk nu