Op de uitkijk


2014
iedere maand
dezelfde plek
steeds anders

7 comments:

Mireille said...

Heel gaaf !

Bri said...

Prachtig concept, Jo! x

Anonymous said...

Saai, uitgekauwd en vervelend.
Stop ermee en richt je op iets echt bijzonders.

Marin.

Anonymous said...

Nou nou Marin....
zullen dit maar opvatten als 'opbouwende' kritiek.....
je hoeft tenslotte niet te kijken
Inge

jojoco said...

Mrain, uitgekauwd, dat kan best. Maar hoewel ik inderdaad al duizenden plaatjes heb gemaakt van hetzelfde vind ik het persoonlijk verre van saai en verveelt het me nog steeds niet. Ik ben erg blij dat ik iedere dag opnieuw kan genieten van iets simpels als een uitzicht. Voor mij is dat erg bijzonder. Ik hoop dat jij je weg vindt naar de sites die jouw interesse hebben, veel plezier!

Anita said...

Jojo, gewoon niet reageren op zo'n zwartkijker! Laat je dag niet vergallen door iemand die eerst de moeite neemt om je blog te lezen (waarom eigenlijk) en dan ook nog een reactie wil zetten. Ik, en alle normale mensen, vind het erg leuk. Prachtig, om zo al die seizoenen te zien. Zie het al in je hal hangen (zie ik niet echt hoor, want ben nog nooit bij je geweest LOL)
Groeten Anita (lees al jaaaren bij je mee)

Annemiek said...

Kijk al jaren in stilte met je mee ( ooit vIa Francine bij je beland) en heb volgens mij nooit een berichtje achtergelaten ...
Maar heb echt met mijn mond open gekeken naar de reactie van Marin ................
Moet daar gewoon even op reageren , want dat gaat toch veel te ver .
Jij maakt prachtige foto's , ik geniet er elke keer weer van
Hoe haalt ze het in haar hoofd om zo op je te reageren .
Mijn compliment voor jouw reactie , dat is de juiste manier !
Laat je plezier in het bloggen aub niet verpesten door zo'n " zuurtje" die blijkbaar niks beters te doen heeft !
Groetjes Annemiek

Dit vinden anderen leuk nu