Maandag

En toen was het alweer de laatste maandag van de maand. Januari kunnen we bijna afstrepen. Even terugkijken op de afgelopen week.

Na Blue Monday kwam Pink Monday:


Roze fruitsmoothie en een roze lucht.



Ik heb de ingekleurde kleurplaten opgehangen in het trapgat. Een beetje kleur in huis.



Even naar buiten. Een wandeling in het laatste licht van de dag.



IJs!



Mijn yogastudio by night. Met heel veel sterren en een kleine maan. Zie je 'm door het raam?


De ochtend komt.


Hardlopen wil niet zo, eigenlijk al niet sinds oktober. Het geeft niet. Ik heb mijn doelen bijgesteld. Dan maar even niet ver en makkelijk. Voor het nieuwe jaar hoef ik geen snelheidsrecords of afstandsrecords. Ik heb geen wedstrijd op mijn verlanglijstje staan. Wel wil ik weer graag de 100 km per maand halen. Met eigen benen, wandelend of rennend. Het liefst op de mooiste plekjes die je kunt bedenken. Dit was zo'n mooi plekje. Samen met Joost.





Gezellig gelopen samen.


Een geheime boodschap op straat. Hartjes.





De kat ligt lekker te luieren in de zon.


Ik heb een nieuw renjackje gekocht. Wilde er graag een die wat zichtbaarder was.


Tot nu toe in mijn 30 dagen yogachallenge drie dagen gespijbeld. Maar verder iedere dag trouw even oefenen. Het is wel heel erg leuk om te merken dat zo een paar minuten per dag echt veel doet voor lenigheid en soepelheid. En wat nog leuker is, voor focus en balans. Die video's leggen echt heel goed uit wat je houding moet zijn, waar je op moet letten, hoe je moet ademhalen. Deze vond ik zo stoer, dat die lukte. Dat moest op de foto! Een zelfontspanningsfoto, dus een beetje gehaast en een gespannen blik, maar ik deed 'm mooi wel!


Veel etentjes deze week, twee met vriendinnen en een zakenetentje. Heel veel, heel lekker gegeten.



Dus zondags maar weer lekker naar buiten, stukje lopen door de weilanden.


3 comments:

Carla said...

Ik kan sinds een paar dagen niet alle foto's zien. Soms zijn ze helemaal zwart, soms een wit vlak met een zwart lijntje eromheen.
Hebben daar meer mensen last van?
Vind het zo jammer, want ik geniet juist zo van je foto's!

jojoco said...

@Carla, wat gek en vervelend zeg? Ik heb het wel eens dat ik mijn pagina opnieuw moet laden (F5), maar dat ligt aan onze trage verbinding thuis. Ik heb mijn blog maar eens vanaf verschillende computers bekeken, maar zie dan wel alle foto's. Ben ook benieuwd of meerdere mensen daar last van hebben!

Carla said...

Inmiddels is het gelukkig opgelost en zie ik alles weer :) Geen idee wat het geweest is, maar het is weer over en ik kan weer lekker genieten van je mooie foto's!
Dank je wel!

Dit vinden anderen leuk nu