Leuke dingen

Leuke dingen:

De lucht. Die is er altijd. En altijd anders. Mooi om te zien hoe het 's morgens weer steeds vroeger licht wordt.


Leuk. En lief! Iedere dag een glimlach in mijn brievenbus. Van Francine, die weet dat de winter niet mijn favo is. Voor mijn gevoel heb ik het dit jaar weer overleefd en gaan we de goede kant op. Zoiets leuks en liefs helpt daar dan ook wel echt bij!


Comfort food. Lekker pruttelen.


Hapje eten samen. Uit het werk niet hoeven koken, maar een wijntje drinken, wat lekkers eten en rustig bijkletsen.


Een wit laagje. Waar er elders in het land (weer) veel sneeuw is gevallen, wil het hier niet zo. Maar ik geniet evengoed van dat hele kleine laagje. Mooi is de wereld dan.







Joost met zijn auto's. Grote jongensspeelgoed. Ik hou ervan.


I love running. Met Joost samen. Rondje Marken. Heldere frisse dag. Hardlopen en wandelen afgewisseld. Tijd voor een fotootje tussendoor en al met al wel mooi 11 km gelopen in 80 minuten.

















1 comment:

wilmi said...

Leuk is dat hè, die afstand zien aan het eind van je rondje. En dan constateren dat het eigenlijk best wel een leuk loopje was;)

Dit vinden anderen leuk nu