Iphoneplaatjes


Na veel grijze dagen en regen was daar opeens een streepje blauwe lucht in de verte.


Een wolkendek heeft ook een eind!


De eerste en enige witte neerslag nog deze winter.


Het is nog maar steeds zo donker. Al viel me vanmorgen op dat je nu echt verschil gaat zien.


Rondje in de regen.



Mijn 30 dagen yoga challenge. Was heel goed bezig, maar ik heb deze week al 2 x gemist. Straks maar gewoon weer oppakken. Het is echt superleuk, yoga met mijn nieuwe vriendin Adriene. ;)


Donker en grijs.


Zelf getekend en er daarna een bloempje op gelegd en gefotografeerd.


Het strand is hoog. Enorme laag met schelpen.



Joepie. Heldere dag!



Yogamatje gekocht!


En nu heb ik zomaar een echte yogastudio.



De soep die volgens Lotte is doorgestoten naar nummer 1 lievelingssoep: zoete aardappelsoep, met gember en kokoscitroenroom.


Op Insta zie ik zoveel prachtige plaatjes van schitterende en vooral opgeruimde interieurs voorbij komen. Hier is het zo druk, dat het huis verslonst. Overal stapels was. En uberhaupt overal stapels. Een volle tafel. Maar wel gezellig, dat dan weer wel.


Logeetje. Ze zijn net uit bed.


Stekje van vorig jaar komt weer terug!




In de tuin gesnoeid. Het kippenhok verhuisd en aan het vuren.






Muziekmakers. <3 p="">

De kippen moeten wennen aan het nieuwe hok. In de avond zitten ze op een kluitje op de plek van het oude hok. Ik pak ze op en zet ze een voor een in hun nieuwe hok binnen. Als ik me omdraai zie ik de warme gezelligheid van ons huis.


Blue monday.




Blue Sky Tuesday


No comments:

Dit vinden anderen leuk nu