De schoonheid van het alledaagse


 Ook in het komende nieuwe jaar blijf ik weer stilstaan bij de schoonheid van het alledaagse. Het zit in mijn bloed intussen, iedere dag mooie dingen spotten en op de foto zetten.

Dit was wel heel bijzonder. Een regenboog, over ons hele huis heen. Feeling blessed.


Isa had een groepje vrienden te logeren. Konden ze mooi in de caravan slapen. Alhoewel, slapen, daar kwam weinig van terecht volgens mij....



Een heel gezellig clubje. Fijn dat ze haar vrienden mee naar huis neemt. Nu op de middelbare school ver weg, weet ik steeds minder wat ze met wie doet. Een aantal ken ik intussen gelukkig al, maar nu heb ik nog meer gezichten bij de namen. Ze hadden het leuk!


My sweet love aan het voorbereiden voor het oudjaarsdiner.


Opa en Oma gingen met alle kleinkinderen naar het Wintercircus. Joost en ik gingen samen naar het strand om daar te gaan hardlopen. Dat is toch echt wel het allerleukste, hardlopen in de natuur, op mooie plekken.





Het vlammetje brandt! Soms is het hard werken om het gaande te houden. Ben 'streng' voor mezelf met de dingen waarvan ik gemerkt heb dat ze werken: iedere ochtend lamp, pillen, iedere dag naar buiten, headspace en in januari ook nog eens een yogachallenge. Soms voelt het als streng en heb ik de neiging om de teugels wat te laten vieren, maar de herinnering aan de slechte weken, maken dat ik dat voorlopig niet durf.




We gaan lekker samen!




Zo mooi! Net op tijd om in een strandtent de zon onder te zien gaan.





Ook het komende jaar wil ik weer zo vaak mogelijk over de dijk klimmen. Mijn goede voornemens zijn niet veranderd, die zijn het afgelopen jaar gelukt en neem ik mee.



Honderd tinten blauw.






Fijne dagelijkse dingen.
De laatste wandeling van 2014. Door mijn mooie polder.



Mijn hardloopdoelen behaald! Ik wilde dit jaar 1200 km, nadat vorig jaar de 1000 gehaald was. En dat is gelukt. Ruimschoots! Best een beetje trots op mezelf.




Isa bracht ik voor Oudjaar naar een vriendin. Voor het eerst. Slik. Loslaten. Ik voelde me wel een beetje een schipper, uitkijkend in de verte. Gelukkig hadden we elkaar met zijn viertjes aan de telefoon om 0.00 uur.



Het regent zonnestralen.


Getting ready to party!



En het eerste loopje in het nieuwe jaar zit er ook weer op. Net als vorig jaar is mijn doel voor komend jaar om de 1200 km weer te halen. Benieuwd waar mijn benen me zullen brengen....


En het vuur nog maar eens aan.


Knus tekenen met zijn drietjes. Met aquarelpotloden.


Mooi he?


Foto's voor mijn #anderskijken speurtocht.




Vandaag wandelde ik de zon onder. Het stormde en het was guur. Op de terugweg vloog ik zowat.




Zo het nieuwe jaar in....

1 comment:

Familie Schaap said...

Wat woon jij ontzettend prachtig..wat een geschenk!

Dit vinden anderen leuk nu