Inhaalslag - de donkere dagen voor Kerst

Zo op het randje van december heb ik nog net de tijd om terug te kijken. Zo blij dat ik me weer een stuk beter voel. En raar om te merken dat ik niet meer veel terug kan halen van de bijna twee maanden dat dat niet zo was. Niet teveel bij stil staan maar en vooruit kijken.

Vooruit, nog even terugkijken op de laatste dagen voor de Kerstvakantie. Met de donkere ochtenden. Om half negen begon het net te schemeren.




En pas rond kwart voor negen kwam eindelijk de zon op.




Stapels. Voor #anderskijken, een fotocursus die ik doe in december.






Nog steeds probeerde ik iedere dag naar buiten te gaan. Soms lastig, want het laatste werk moest ook gedaan en zo'n dag vliegt voorbij voor je het weet en ik wilde toch in het licht naar buiten. Merkte ook dat mijn lijf zo ontzettend moe was. De baat die ik had van het hardlopen, viel een beetje weg tegen de vermoeidheid in mijn benen. Vaker dus maar wandelen in plaats van hardlopen.


Hoorn, net voor het donker wordt.


Lichtjes liggen op straat.





Thuis is alles zo gezellig, met de lichtjes langs de gevel en in de boom.



Lotte maakt zich klaar voor het kerstdiner. Prachtig was ze!




Wow, met krullen!





1 comment:

Jolanda said...

Mooie meid. Staat haar leuk die krullen. Ze wordt groot!
Jij hebt ook een leuk jurkje aan trouwens.

Dit vinden anderen leuk nu