De laatste dagen van het jaar

Het jaar 2014 is bijna ten einde. 

Een jaar vol projecten. Joost heeft de stacaravan mannenklaar.


Hij heeft 'm zelfs afgestyld voor een avondje met vrienden, met een rieten hoedje, een kerstauto en wat metalen platen. En bierviltje. Ik verzamel plaatjes op Pinterest voor mijn eigen eindstyling ;).


#anderskijken Benen.




IJs op de sloten.


Maar terwijl plaatjes van een besneeuwde wereld mijn tijdlijnen instromen, blijft het hier alleen maar regenen. Ik ben zwaar jaloers op de sneeuw!


Maar niet te lang getreurd. We vierden de start van onze vriendenkookclub. Met een champagneproeverij. Je kunt maar beter goed voorbereid het Oudennieuwfeest ingaan. Inclusief quiz, zalige hapjes, en heel veel gezelligheid.








En zo sloot ik mijn 43e levensjaar af. Met een lichte hoofdpijn klom ik de dijk over op mijn verjaardag.


Het eerste cadeau was al binnen: wat een stralende dag.


Nu snap ik waarom ik een katertje heb.



Enjoying the little things.


#anderskijken Vier


#anderskijken Hoek


Samen met Joost liepen we een rondje hard. Trailrunning.


Met het ijs knarsend onder onze schoenen.




Schitterend!



De avond viel weer eens wonderschoon in.






Geen groot feest dit jaar, maar wel kookte Joost zijn fameuse curry en hadden we onze lieve vrienden uit Friesland op bezoek, en mijn alleroudste vriendinnetje die ik al bijna 40 jaar ken.



Ik ben een bofkont!


#anderskijken knoop


De zon zette de hut in een mysterieus licht.




Deze kreeg ik van Lotte. Helemaal zelf bedacht en geknutseld. <3 p="">

1 comment:

loesje said...

Van harte gefeliciteerd!

Dit vinden anderen leuk nu