Zonnig november

Als het aantal zonnige uren iets is wat per jaar afgemeten wordt, dan vrees ik voor de komende maanden, want de afgelopen weken is het zo zonnig geweest dat de zon dan wel op is. Het blijft maar mooi. Prachtig.


Wakker worden op het strandje. Zon op mijn gezicht. Wind in de haren.


Niet alleen de zon blijft maar schijnen, ook de bloemen blijven bloeien.




Tadaaa. Zie je het? De tafel helemaal netjes. Flink opgeruimd in huis. Snel een foto van maken, voor je het weet is 't weer een zooi ;).


Kunstwerkje van Isa.



Die lampionnetjes zijn echt herfst. De schoonheid van de aftakeling.


En ik gooi er maar weer een ondergaand zonnetje tegenaan. We zijn er nu toch.


Joost en Lotte gaan soep maken.


Hele lekkere en gezonde soep.


Joost en ik lopen samen een rondje hard. We gaan weer af en toe met zijn tweetjes. Gezellig!


Ik ga met Isa shoppen. In Amsterdam. Nu ze haar nieuwe kast heeft, heeft ze haar kleren uitgezocht en driekwart was te klein. Lotte blij, die kan veel daarvan weer aan en vindt veel ervan ook erg leuk. En Isa ook blij, want ik besloot dat dit een uitgelezen moment was om lekker te gaan winkelen.


Heel gezellig was het. En goed geslaagd. Wij allebei!






Ik kocht een little black dress.



 En een heel mooi herfstig jurkje.



Ochtend in de polder.



Het is koud op de fiets. Maar heel fijn om even uit te waaien voor ik de hele dag achter de computer zit.


Alhoewel, ik ga er nog even tussen uit, om wat op de post te doen. Ook lekker op de fiets.



Ochtendlicht op de dijk.


Herfst: appeltjes onder de deken. De deken is custardvla, zelfgemaakt door Isa.


Ik maakte lekkere stoofschotel. Ben de enige in het gezin die hiervan geniet, dat is dan wel een beetje jammer. Maar ik genoot er dan maar extra van.



Weer wat uurtjes zon.







No comments:

Dit vinden anderen leuk nu